09 de juny 2007

Curiositats que la vida regala

Ja no crec en el destí —la vida ens deixaria una marge de maniobra massa petit i sense gràcia— però de vegades ens regala curiositats que posen els pèls de punta. Al voltant del meu primer llibre, Tens un racó dalt del món, que dóna nom a aquest bloc, se’n van produir algunes.
El llibre fou presentat per Ignasi Riera a Tortosa. Aquell mateix dia, al matí, potser perquè estava nerviós, em vaig posar a endreçar un calaix on hi desava articles de premsa que havia retallat per qualsevol motiu. Estaven vells i grocs. Vaig estripar-los a trossos i els vaig llençar a la paperera, però un va caure a terra. El plego i veig que a la part del darrere de l’article que havia retallat hi havia l’anunci d’una presentació de llibres feta a càrrec de… Ignasi Riera.

Quan el llibre fou editat en vaig portar de seguida uns quants exemplars a Cornudella de Montsant. Recordo que arribant per la carretera m’emocionava pensar que aquella nit dormirien per primer cop al meu poble. Això era important per a mi, ja que es tractava del meu primer llibre. Aquell vespre em van comunicar que s’havia mort el Joan Baptista Espasa, el més conegut dels escriptors i poetes locals.

3 comentaris:

eecalvet_ ha dit...

Senyor,

tenint en compte que tampoc m'havia deixat mai cap comentari al meu bloc i que jo tampoc havia passat mai per aquí, trobo de mal gust -de molt mal gust- deixar-m'hi un comentari que és un relat de tropocientas mil línies.

Ho sento, això és spam. És de mal gust, de mala educació i incompleix totes les normes bàsiques d'educació internàutica.

De bon rollo, però no hi torni, sisplau. És lleig.

Perdedor

Jesús M. Tibau ha dit...

Per les paraules del perdedor crec que la seva queixa es deu a un error meu que lamento, en el moment de fer "copiar" i "pegar", i posar-li un text enlloc del breu comentari que jo volia fer-li arribar.
Ho sento.

Anònim ha dit...

Jo també ho sento. Probablement vostè ha pagat tot l'spam que gairebé a diari s'ha d'eliminar del bloc. Era de preveure que fos un erros, i no spam, tenint en compte que és l'únic spam que venia amb firma. La mala llet no m'ha deixat créixer. No m'ho tingui massa en compte.