08 d’agost 2007

16è Joc literari


Amb el joc d’aquesta setmana vull despertar-vos la creativitat i m’agradaria imaginar-vos a la platja o estirats en una hamaca pensant en la meva proposta.
Ahir vaig penjar al blog el conte "Colors", inclòs al meu primer llibre, Tens un racó dalt del món, d’editorial Montflorit. Es tracta d’un dels contes més breus que he escrit i també el més abstracte. La seva interpretació és lliure. El que demano per a participar al joc d’aquesta setmana és que us inventeu un altre final alternatiu al conte, que substitueixi la darrera frase:

"Quasi al final, un vermell apassionat ho esquitxa tot, sense miraments, omplint l’espai de vida."

Com he fet en anteriors jocs d’aquesta mena, totes les vostres creacions seran vàlides i entraran al sorteig dels premis d’aquest mes: lots de llibres de Cossetània Edicions i d’Aeditors. Properament faré públiques al bloc les vostres propostes, llevat que m’indiqueu el contrari.

Com sempre, cal enviar les respostes a jesusimaite(arrova)gmail.com juntament amb la vostra població per qui participi per primer cop.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja t'he enviat el mail amb la meva participació en el joc.
Et demano disculpes per haver-te "destrossat" el relat. Animeus i participeu que segur que n'hi haurà de molt bons!