25 de setembre 2007

Cançons: La quiero a morir, de Francis Cabrel

La literatura i la música van sovint de la mà, s'estimen, s'emmirallen l'una a l'altra, per això no sobra una cançó de tant en tant en un bloc literari. A més a més, em ve de gust. Per començar, m'agrada recordar amb vosaltres una cançó especial, ja que va ser el primer disc que em vaig comprar a la meva vida, l'any 1980. Era un single, perquè estava estudiant i no tenia gaire pressupost, un single d'aquests que es treien de la funda amb una mà, amb cura de no embrutar-lo.
Es tracta d'una preciosa cançó: La quiero a morir, de Francis Cabrel.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquesta kançó m'agrada molt!

Dum ha dit...

tendre. molt tendre.
deu ser que jo també ho estic, oi?

m'agrada molt.. merci per la descoberta que m'has fet.