20 d’octubre 2007

Els Jocs Literaris al Diari d'Andorra

Sense cap dubte el 25è joc literari que vaig proposar el 10 d'octubre, amb col·laboració d'uns altres 7 blocs, ha estat el que ha obtingut més ressò. Fins i tot van posar un comentari a la contraportada del Diari d'Andorra d'aquell mateix dia.
Aquest joc va ser especial, ja que per a resoldre'l calia fer un viatge virtual per blocs de tots els territoris de parla catalana.

Encara sou a temps de participar-hi, així com a la resta de jocs del mes d'octubre; fins el 6 de novembre.

3 comentaris:

EQMEVD ha dit...

Vaig llegir la contra del Diari de bon matí i vaig somriure per dins. Va ser una bona manera de començar el dia.

Anònim ha dit...

Em va encantar participar-hi i ho vaig trobar molt divertit. Aquí un bloc per a fer-hi tots els jocs que calgui.
Salutacions!

zel ha dit...

Jo no tinc el diari d'Andorra, però bé... felicitats...
A mi també m'encanta aquesta cançó, tant, que la vaig versionar per felicitar un company/jefe i li vaig canviar la lletra, ei, es podia cantar, lligava i en catalanet, molt bonica m'està malament dir-ho, però és així...
Parlant de tot, anem tirant amb el relat? Sóc lúltima de l'escala i no he rebut res, res, res. arggggg