28 de gener 2008

Taula "Els blocs i la literatura"; ara, el vídeo

En relació amb la taula "Els blocs i la literatura", que va tenir lloc el passat dia 26 dins de les Jornades sobre la Catosfera, m'he permès pessigar el vídeo del blog Entrellum. Les Jornades han tingut certa repercussió mediàtica, especialment centrades, com era d'esperar, en la taula sobre blocs i política. Per a l'any vinent, si es vol comptar amb més presència de la premsa, potser caldria fer una taula dedicada als blocs i els personatges de la premsa del cor i altres vísceres, aixó, almenys, garantirem la presència de Tele5.


Catosfera 2008 - Taula Blogs & Literatura from blocsdelletres on Vimeo.

8 comentaris:

un pelegrí ha dit...

Si com s'ha dit la tria s'ha fet tenint en compte la qualitat literària, em resisteixo a pensar que no estic a l'alçada dels 100 seleccionats (tot i que no els he llegit).

Suposo que el jurat mana i a resignar-se toca.

Deixo aquí el link del post amb què he estat exclòs:
http://nosesisoc.blogspot.com/2007/11/digital-terrestre.html

Unknown ha dit...

Òstres, doncs com que jo no hi he articipat ningú m'ha exclòs... tú! Una abraçada!

Difícil tasca la d'un jurat!

Anònim ha dit...

Els horaris del telenotícies han sigut sagrats per a mi aquest cap de setmana. I tens tota la raó del món. Considere que els polítics ocupen un espai excessivament gran de l’atenció dels mitjans. Estan, sincerament, un pèl sobrevalorats. Ni que siga ara període preelectoral ni el sum-sum corda...
Per cert, molt agraït! Moltíssim!

O. ha dit...

Gràcies per incloure'm al recull catosfèric.

Борис Савинков ha dit...

Jesús, jo tinc una obsessió: la germaneta Tibau. Si haguès estat a Granollers (naturalment a la taula de literatura)haguessim donat la volta al món.

A més del meu agraïment personal, estic d'acord amb "tondo rotondo" que la tasca de jurat és molt difícil i encara més quan es té un blog públic.

el llibreter ha dit...

El seguiment dels mitjant de comunicació, tradicionals i digitals, ha estat debedor. No n'he fet un seguiment exhaustiu, però els que llegeixo habitualment —tret de Vilaweb— només han tocat la cosa política. L'esforç dels organitzadors i la resposta dels blogaires mereixia molta més atenció.

Enhorabona, per cert, per la teva contribució.

Salutacions cordials.

Aleix ha dit...

Gràcies per penjar el vídeo. Ha estat un plaer sentir-vos als cinc ponents, sobretot en no haver-hi assistit.

I totalment d'acord, els polítics tenen massa temps als mitjans i no sempre per interès informatiu.

Ferdinand ha dit...

Massa llibertats per escriure.