28 de febrer 2008

Camins estranys us porten fins aquí

Un dels serveis més interessants que m'ofereix el comptador que tinc al blog és conèixer la procedència de les visites i les paraules que s'han utilitzat per a arribar mitjançant un buscador. Moltes visitants arriben a Tens un racó dalt del món per casualitat. Això és fa prou evident amb la mostra que he recollit, autènticament certa, ho prometo, dels camins tan estranys que han portat visitants despistats fins aquí, a través dels buscadors. Encara no m'explico quina relació tenen amb el meu blog:


ingresos socios entrada real madrid 2007 euros
"blogspot" sexe
habits socials de l’epoca de tirant lo blanc
Casa de pedra a Prats de Molló
privitera pista fotos
significat de famelic
cancelacion de linea telefonica telmex
peus
masturbació racó dels sentits
dibuix del anagrama del nom de Jesucrist
aspirina club sorteig
hidroterapia de colon
carro mas caro del mundo

5 comentaris:

L'illa dels monstres ha dit...

sí sí, sens dubte aquesta és la millor opció dels comptadors!! però crec que encara no m'he trobat ningú que arribi al meu bloq amb recerques tan estrambòtiques com tu!

salut!

O. ha dit...

Sexe i Jesucrist???

núria ha dit...

curiòs!

Anònim ha dit...

mooooooooooolt intersant, jo no sé com trobar aixo al meu bloc!

Борис Савинков ha dit...

ha ha ha! Jesús jo no m'he llegit integre el teu blog, però ara potser ho farè doncs en algún racó hi amagues marranades sexuals i masturbatòries amb hidroteràpia.