23 de febrer 2008

Inauguració II Fira Literària Joan Cid i Mulet de Jesús

Aquest matí ha tingut lloc la inauguració oficial de la II Fira Literària Joan Cid i Mulet de Jesús, durant la jornada dedicada a l'exili, a càrrec de l'escriptor Joan Pinyol, de Capellades, que també ha fet la darrera de les presentacions del seu llibre Micromèxics, obra amb què va guanyar el Premi de Narrativa Vila de Puçol 2006. Aquest llibre va nèixer, en gran part, gràcies a la seva relació epistolar amb Pere Calders (quina enveja!) i, de retruc, al seu interès pel país que va acollir durant l'exili l'insigne contista català i que va robar el cor de Pinyol.
Posteriorment, Emigdi Subirats i Josep M. Sàez han presentat el programa previst per commemorar el centenari de l'autor miravetà Roc Llop.

Cal dir que ahir, abans de l'avanç de la programació del Club de Lectura,Òscar Pérez, tècnic de normalització lingüística de Sagunt, ens va il·lustrar amb la conferència Valencians a Tortosa: cultura i escriptura en el primer terç del segle XX. (Algun dia us he d'explicar l'anècdota, una mica d'ultratomba, que ens uneix a l'Òscar Pérez, l'Emigdi i a mi).

Demà, a les 11.00h presentacions de llibres, entre els quals es trobarà el meu trapezista.

Aquest dies aniré posant fotos de la Fira a la meva galeria d'imatges.

2 comentaris:

Jofre ha dit...

Hola, només voldria informar d'una campanya del món dels blogs: http://blog-no-pas-bloc.cogia.net/ Si hi esteu d'acord, poseu el botó!

Montse ha dit...

Bona nit i bona hora, Jesús. Divendres vaig anar a la llibreria Serret de Valderrobres i vaig comprar-me el teu llibre, que m'agradaria que alguna vegada em signéssis, espero que això sigui possible. Vaig estar parlant amb l'Octavi, em va semblar una persona molt agradable, tot i que jo a ell ja el coneixia perquè fa alguns anys havia comprat a la seva llibreria sense tenir idea que estava tan ficat en el món de la cultura. M'ha encantat conèixer-lo. Bé, ja xerrarem. una abraçada.