14 de març 2008

Dues versions dibuixades de mi mateix

Quin regal més maco he rebut aquest matí quan he obert el correu electrònic! Es tracta d'una versió en còmic que m'ha fet l'Àlex Solà del blog El tentacle. És estrany i simpàtic veure's a si mateix d'aquesta fila; diràs que només li falta parlar. Avui no paro d'ensenyar-me a tothom i m'he posat de fons de pantalla per uns dies. Se m'acudeixen poques maneres més boniques d'immortalitat que convertir-me en dibuix de còmic.


Llavors he recordat la caricatura que fa uns anys va fer-me un company de feina, l'Iñaki Copoví, que també és un gran amant del dibuix. Ara, la meva màxima ambició a la vida és convertir-me en dibuix animat.

7 comentaris:

Anònim ha dit...

En una resposta terriblement redundant, m'agrada que t'agradi! :)

Anònim ha dit...

Jesús, com va la "promo" del trapezista? Per cert, me l'he llegit. M'ha agradat especialment el conte que enceta el volum: "Monedes o l'indecís...". Tinc la impressió que et proven les distàncies llargues... Sigui com sigui, enhorabona: és un bon llibre!

Poeta per un dia ha dit...

Ai el verí de tots els que escrivim (encara que sigui a un blog, i no en paper).... cercar la immortalitat! Salut!

zel ha dit...

Estàs superdivertit, de veritat!!!!
Tens sort de no tenir cap tret especialment exagerat pels caricaturistes...Petons!

Oscar Ramírez ha dit...

Jesús, els dos dibuixos són molt bons però em quedo amb el primer perquè és en color. A mi, una vegada em va dibuixar la Pilarin Bayés i guardo el dibuix com un tresor. És maco que et facin caricatures. Una abraçada.

Anònim ha dit...

Ostres, doncs són genials ambdós dibuixos, fas patxoca així tot caricaturitzat, je, je. Jo també tinc un bon amic que domina el tema i també em va fer il.lusió en el seu dia, ara me n'has fet recordar.

Laiern ha dit...

Quina enveja estar inmortalitzart en una caricatura... Es ben cert que ens agradaria deixar petjada en aquest mon tan ple, ple i ple...
Que rexules que són !!!!