10 de març 2008

La venjança de Serrat

En un dels contes inclosos a El vertigen del trapezista, el protagonista posa de manifest la seva fermesa i el seu caràcter afirmant que, malgrat l'opinió majoritària, Mediterráneo no és la seva cançó preferida de Joan Manel Serrat. Vaig escriure aquest conte cansat que el 90% de les vegades que apareix aquest cantant a la tele soni la mateixa cançó; com si no en tingués més!


El passat dissabte, Serrat es va venjar de mi. Abans d'emprendre un petit viatge en cotxe, vaig triar alguns CDs que em venia de gust escoltar durant el trajecte; un d'ells, de Serrat. Vaig engegar el motor, vaig obrir la funda del CD escollit, vaig posar-lo a l'aparell de música i (quina va ser la meva sorpresa!) va començar a sonar Mediterráneo! Es veu que m'havia equivocat a l'hora de posar els CDs a les seves fundes. No el vaig canviar, evidentment, perquè tots els discs de Serrat m'agraden.

2 comentaris:

Jobove - Reus ha dit...

has de avançar en les noves tecnologies, si tinguesis un ipod, tindríes tota la música sempre disponible, jajajaja

Lucia Luna ha dit...

Tens raó, la majoria de vegades posen aquesta cançó, ja em diràs perquè...???
Peró té la mà maria, tenen raó :)
Petons maco, molt bon dia.