11 de març 2008

Presentació davant dels companys i companyes de feina

Aquest migdia he fet una presentació especial de El vertigen del trapezista a l'Ajuntament de Tortosa, davant dels meus companys i companyes de feina. Abans de començar estava més nerviós que altres vegades. Això és habitual, ja que el major coneixement mutu no fa que et prenguis l'acte amb més relaxació, sinó al contrari, amb un plus d'emotivitat que no passa amb els anys.

L'alcalde, que des del primer moment em va oferir tota la col·laboració, ha iniciat la presentació amb unes breus paraules. Després, Núria Móra, la directora de Ràdio Tortosa, i jo mateix hem llegit un parell dels contes del llibre. Gràcies a tothom que ha col·laborat en l'organització, especialment a la Núria per posar veu als meus contes.
Demà m'espera una altra prova de foc, durant la presentació a la Biblioteca de Tortosa i la propera setmana, el moment emotivament culminant: la presentació a Cornudella.