28 d’abril 2008

El petit trapezista se'n va a Blanes


Tinc molta il·lusió per a anar el dia 30 d'abril fins a Blanes. Concretament a la Fundació Àngels Planells, ja que, pel que m'han comentat, han preparat amb molt d'entusiasme i sensibilitat la presentació de El vertigen del trapezista a les 20.00 hores, amb la participació de diverses persones que llegiran alguns dels meus contes. L'acte promet.
De fet, aquesta és la primera presentació del llibre que vaig tenir programada, molt abans de la seva edició, gràcies a la màgia del món blocaire, de la mà de Jaume Puig i el seu Nau Argos.

No em fa peresa pujar des de Tortosa, ja que penso que els escriptors em de fer un esforç per a apropar-nos al màxim als nostres lectors i per fer conèixer els nostres llibres; especialment els que, com jo, no disposem de grans mitjans ni pressupostos per a promocionar-nos. A més, aprofitaré per a passar uns dies a terres gironines, amb l'esperança de tornar-hi aviat.

Com podeu veure, el petit trapezista ja es prepara per al viatge. Ha de prendre roba d'estiu o d'hivern? Caldrà paraigües?

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Si tot va bé, el dimecres a les vuit del vespre allà seré, amb el meu exemplar del llibre sota l'aixella.
No estarà de més que portis un paraigua a mà. Cada dia un raig ...

aigua ha dit...

Vagi bé trapezista viatger!

Laia ha dit...

Demà a la tarda plourà. Per cert, et trobaràs obres abans d'arribar a Blanes.Ens veiem allà. Bon viatge.