14 de maig 2008

56è joc literari

Des de fa temps procuro que un dels jocs literaris de cada mes sigui de tipus creatiu, per tal de motivar-vos a exercir com a escriptors i escriptores. Aquest mes de maig tinc molt clar quin ha de ser el repte: es tracta d'escriure un text breu en primera persona on la protagonista sigui la campana Tibau de què parlava al meu post d'ahir.
Com sempre cal enviar les propostes a jesusimaite@gmail.com amb el vostre nom i població.
A qui teniu un blog, us convido a penjar-hi els vostres textos, als quals jo hi posaré un enllaç. Al meu blog penjaré algunes de les propostes, si no em dieu el contrari. També animo a tots els centres d'ensenyament que motivin els alumnes a participar.
Ànim, el premi del mes val la pena.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

http://gruptibau.blogspot.com

JB

Anònim ha dit...

Posar-se en el lloc d'una campana... no ho havia provat mai. Però no em farpa res de provar-ho, a verue què surt.