15 d’octubre 2008

Proposeu textos


Una visitant em va proposar la setmana passada posar un poema de Joan Margarit al blog. Això m'ha suggerit la idea d'una nova secció fixa: Fragments recomanats.

Per aquest motiu, us proposo que m'envieu fragments breus de llibres de qualsevol autor/a, en prosa o en vers, que us vingui de gust recomanar, compartir o comentar, per a posar-los al blog.

Podeu trobar el correu electrònic visualitzant el meu perfil.

Animeu-vos a compartir la vostra literatura preferida.

10 comentaris:

Jordi ha dit...

Bona pensada Jesús!! Segur que entre tots en trobarem de bons!!

Striper ha dit...

Jo et proposo a Maragall recordo algunes com la vaca cega. o també Papasseit.

Òscar Cavero 100% ha dit...

Ja en buscaré un i tel proposaré

Marta ha dit...

Jo també en buscaré un per proposar-te Jesús, molt bona pensada!!

Anònim ha dit...

He proposat un text, també. El que passa que hauré de trobar el llibre per transcriure'n un boci.

Ho he enviat al correu.

Carme Rosanas ha dit...

Jo també m'apunto a proposar-ne. Ja tinc la dèria de llegir buscant citacions, ara llegiré buscant fragments...

Josep Lluís ha dit...

Bona pensada, a veure si puc aportar-vos quelcom.

Elna ha dit...

De fet, ho volia proposar però com que el bloc és teu, em feia cosa....

I si ens animem i comencem a pensar en poemes de nadal? però no nyonyeries sinó poesia sòlida de la que destaca valors que sembla que hagin caigut en l'oblit....i que no cal que arribi nadal per rescatar-los.


Mònica Amorós

Anònim ha dit...

A veure si hi penso i te'n passo algun! Normalment no subratllo mai als llibres però tinc apuntat fragments a una llibreta :D

Anònim ha dit...

M'atreveixo a proposar un fragment de Josep Pla que és tota una declaració d'intencions de l'autor.
El vaig publicar al meu bloc fa unes setmanes.

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/103404