15 de novembre 2008

Propostes creatives al 82è joc literari

Un cop al mes m'agrada proposar-vos un joc literari de tipus creatiu, i a vosaltres també. Aquest mes es tracta del 82è joc literari, on heu d'escriure un diàleg entre dos simpàtics personatges que trobareu en un bloc amic:
O aquí mateix:
UN NIUET AL CAMPANAR
-Estàs bé, Poteta Llarga?
-Molt bé Bequet Roget. El viatge m’ha deixat molt aixafada.
-Per fi tenim el lloc somniat per niar. El campanar de l’església ja és al nostre abast.
-Llàstima que ens hagi costat perdre als nostres amics, que ja no han pogut tornar.
-Si, i sento molta pena, però ells ho volien així. Sempre ens havien dit que quan ja no el necessitessin que fos per nosaltres.
-T’adones quina vista tan meravellosa? Aquí naixeran els nostres fills i quan faci fred tornarem tots plegats a l’Àfrica.
-Algun dia, nosaltres, tampoc podrem tornar. Ens farem grans i...
-Si, però mentrestant, quants petons no ens podrem fer en aquest niuet? I quantes hores volant sobre el riu? I ens divertirem posant-nos milers de cops sobre la gropa dels cavalls que pasturen, rascant-los l’esquena i empipant-los fent-los-hi pessigolles.
-Ah, ah, ah ! Si, és molt divertit.
-M’estimaràs sempre Bequet Roget?
-Tota la vida, Poteta Llarga.
Autor: Josep Cid
.
.
-Que fas aquí encara?
-On vols que estigui?
-Doncs, al repartiment, com els demés.
-Repartiment? De què?
-T’ho he de dir tot? Dels bebès.
-Quins bebès – si encara no hem acabat el niu?
-Dels humans. Va, home!
-Ara sí que no sé de què em parles ...
-Escolta, que ningú t’ho ha explicat mai? Si surt a la Wikipedia! Som els encarregats de portar els bebès dels humans.
-Au, tornem-hi! Tu i la Wikipedia! Mira, aquests humans haurien de buscar els bebès pel seu compte.
-Ah sí, Einstein? I que vols que facin – no saben ni volar!
-Déu meu!. Tant de Wikipedia i no saps com es poden fer els bebès?
-Doncs clar que si, s’han d’anar a buscar a la fabrica de París.
-Em rendeixo. Tu i els humans! Mira, el que heu de fer tots plegats és dedicar menys temps a l’internet i més al “tu-ja-ho-saps”!
-No, si no m’ho dius...
-A veure, com t’ho puc dir ... mira, busca “fer l’amor” a la Wikipedia, i jo prepararé el llit, que una acció val més que mil paraules.
Autor: Brian Cutts

2 comentaris:

Striper ha dit...

Ahi a veure si tinc una miqueta de temps.

assumpta ha dit...

AQUEST ÉS REALMENT PRECIÓS, PRECIÓS !!!

(Ho sento, jo encara no he fet els deures, però ho faré aquest cap de setmana!)