17 de desembre 2008

87è joc literari

Al joc literari d'avui us deixo com a pista un fragment del llibre que cal buscar, concretament l'inici del a 9a part, però amb una petita malifeta per part meva: he posat amb interrogants l'any que apareix al text:


"Cap a últims de 1??? començà l'armament intensiu i la concentració de forces de l'Europa Occidental."


Com a pistes, us diré que l'autor és l'home de la foto superior, i que una de les paraules que formen el títol, en l'idioma original és мир.


Entre tot em sembla que pot ser fàcil.


Cal enviar les respostes a jesusimaite@gmail.com juntament amb el vostre nom i població, i obtindreu un punt per al sorteig dels premis del mes:

- Una subscripció durant un any obsequiada per la revista L'Avenç.
- Un dibuix a l'estil còmic de la persona guanyadora, realitzat per l'Àlex S. Roca del blog El tentacle.
El termini per a participar als jocs de desembre acaba el 6 de gener. Mentre, podeu participar a la resta de jocs del mes:
85è joc literari
86è joc literari


Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.





4 comentaris:

Striper ha dit...

La veritat estat una estona buscant la solució i de moment no l'he trobat.

Hugo Rebelo ha dit...

hola hola amigo. Un saludo muy grande desde Portugal.

Feliz Navidad

Comtessa d´Angeville ha dit...

Esta era ben ben fàcil!

rits ha dit...

mmm... m'arrisco!! crec que és un dels pendents que tinc del meu avi.....