31 de desembre 2008

Els vostres comentaris

Una de les essències i una de les claus de l'èxit d'això que anomenem blogs és la possibilitat que les persones que els visiten puguin expressar la seva opinió mitjançant comentaris. Com que avui és l'últim dia de l'any, m'he entretingut a localitzar els posts més comentats de l'any (d'un total de 782), i he situat en un rànquing els que han superat els 20 comentaris. Això no vol dir que siguin els millors, ni de bon tros, però deixo al vostre criteri perquè analitzeu perquè han estat aquests i no altres els més comentats. Pel que veieu, potser m'hauria de dedicar exclusivament a parlar d'Eurovisió, no? Trobo especialment simpàtic que un post dedicat a un personatge de còmic, que ocupa la segona posició, us hagi motivat tant. Si voleu, també podeu dir quin d'aquests posts us motiva més.
MOLT BON ANY!!!

Juguem a Eurovisió (2) 36
Un personatge que us fascini 33
Juguem a Eurovisió III 31
Guanyador del Premis Cat Literatura 27
Bloc o blog; una polèmica que ja cansa. 26
Bons desitjos 24
5 duros? Què és això? 22
La nova companya d'oficina desperta expectació 21
El verb escriure 21
Blogs literaris? 21
Fotografiat amb El vertigen del trapezista 21

14 comentaris:

JJMiracle ha dit...

Ves, potser estaria entre el dels cinc duros i el de la nova companya d'oficina, però tots són prou interessants.

Striper ha dit...

Es molt dificil sapiguer que inspira a deixar un comentari.

Anònim ha dit...

Un any nou és com un full abans de ser encetat: lluny de ser una terra erma, és la possibilitat de redreçar el fil de la nostra història, de lliurar-nos a l’esperança de canviar l’argument allí on ens convinga, de mantenir el compromís per la paraula. Que no ens falte inspiració per l’any que comença! Bon any nou!

Josep Lluís ha dit...

Avui, més que comentar és desitjar: salut, bona feina, bons amics, bona família, bon blog.

En definitiva Jesús, el millor del millor.

rebaixes ha dit...

Des de que us conec us he visitat normalment, ho necessitava, era com anar a casa del pare, del amic de... que sempre hi trobes la menja i beguda a punt.Sempre caic a la ratera,soc mortal, ja que després de llegir he de dir el que em sembla... Jo no sabria triar, per que crec que l'impuls que mou al que escriu és fer-ho el millor possible i allí no acaba, exposa el seu treball i el que llegeix crec que ha de reconèixer l'esforç del qui té al davant.Jo us felicito per la taleia que porteu entre mans, complir ha de ser dur, molt dur ii això vol un reconeixement. Us admiro.Bon any NOU (9). Anton.

Satine ha dit...

hola et volia agradèixer el teu comentari al meu blog...

Bon Any!!!

Carme Rosanas ha dit...

Jo crec que a vegades llegim sense comentar, però hi ha alguns posts que, sense que això tingui massa a veure amb el tema, criden a participar.
Crec que és més el tipus de comunicació que el contingut. Si et demanen que participis o t'ho suggereixen i estàs llegint... deixes comentari. Si no t'ho demanen a vegades el deixes i a vegades no.

Cèlia ha dit...

Bon any 2009! I que estigui ple de literatura i llibres!

Unknown ha dit...

El meu sincer desig de felicitat per al 2009!

zel ha dit...

Passo a desitjar-te el millor, que t'ho mereixes. Jo no miraré això dels comentaris, el més comentat em sembla va ser el de la mort del pare, i val més no llegir...

Salut!

Francesc Puigcarbó ha dit...

Bon any 2009! per a tu i el trapezista

Els del PiT ha dit...

Sens dubte el Bons desitjos... he he he.
Bon any Jesús i Maite!

jaka ha dit...

bon any 2009 !!!

Una abraçada !!!

:D

assumpta ha dit...

Crec que cadascun te la seva pròpia essència i jo potser me n'he perduts uns quants ja que vaig començar a l'agost. No obstant, no cal jutjar per la quantitat, hi poden influir moltes coses. De ben segur que n'hi ha molts que tenen una molt bona "qualitat" de resposta i això sí és el que compte.
Felicitats per la tasca que realitzes !