18 de desembre 2008

Felicitats petites(75)

A la feina, de tant en tant, algun company o companya em demana ajuda per resoldre dubtes amb determinats programes o sobre algun procediment concret. Solucionar aquests petits problemes no forma part de les meves funcions i, de vegades, aquest crit d'auxili m'arriba en un moment que vaig atabalat de feina, però jo ho intento de bona gana, deixant-me portar per la meva vocació docent i per un esperit de col·laboració que ens hauria d'impregnar a tots. A canvi, la meva nòmina creix en somriures que trobo pels passadissos de l'Ajuntament, i en felicitats petites.

3 comentaris:

Striper ha dit...

A mi incrementar la meva nomina d'aquesta manera també em fa molt feliç.

Txarli ha dit...

Hi ha coses que no es poden pagar en diners.

òscar ha dit...

ja que les nòmines són com són, arrodonir-les amb somriures és tota una satisfacció.