31 de març 2009

Alliberant poemes


Fa pocs dies m'han informat d'una original iniciativa del blog Alliberant poemes, consistent en, tal com diu el nom, alliberar poemes i fotografiar-los, amb la idea de "convertir la ciutat (i també el poble, i el camp i...) en un gran llibre, en una enorme sala d'exposicions on qualsevol poguès expresar-se lliurement".

Ara, per tal d'animar la participació, promouen un concurs de fotografia basat en aquests alliberaments fets per vosaltres mateixos o per altres persones

Jo ja estic pensant on alliberaré el primer; i vosaltres?

A la imatge, un poema de Josep Carner, dedicat a l'ermita de Sant Joan del Codolar que ja està penjada també al blog d'Alliberant poemes i on podeu veure-la amb més detall.
.
NOTA: si us plau; la poesia no ha de ser contrària al respecte pel mobiliari urbà.

5 comentaris:

McAbeu ha dit...

Una bona idea, n'hi ha més d'un repartit pel nostre país.
Aprofito per dir-te que he canviat l'adreça del meu blog i m'he fet de Blogger
XAREL-10 (http://xarel-10.blogspot.com/)

Unknown ha dit...

Una bona iniciativa i d'alguna manera em recorda a una festa d'aniversari molt literària que estem preparant. Es tracta d'empaperar un menjador amb poemes que facin referència al Delta de l'Ebre i als seus pobles. Alguna suggerència? Em podeu donar un cop de mà en la cerca?

Striper ha dit...

Una molt bonaq idea, m'agrada.

Gabriel ha dit...

Gran iniciàtiva! També serveixen els poemes visuals? Estava pensant en Barcelona que n'hi ha uns quants visuals d'en Brossa.

Agus Giralt ha dit...

Gràcies per la difussió!

Tothom està convidat a enviar allo que cregui que val la pena que la gent pugui veure.

Espero també poemes visuals.

Una abraçada a tothom