15 de març 2009

El vertigen del trapezista a Mont-roig


Tot i la recent publicació del meu darrer llibre, el poemari A la barana dels teus dits, el petit trapezista no descansa, i demà gaudirà de la companyia del Club de Lectura de la Biblioteca Joan Miró de Mont-roig.

M'encanta anar als clubs de lectura i estic tot il·lusionat pensant en demà.

Com podeu veure, influït per la Carme Rosanas, també m'he llençat a provar d'imitar els seus dibuixos.
NOTA. Tenia programat aquest post des de fa dies, amb el text que heu llegit anteriorment, i tot just ahir, per a la meva sorpresa, em trobo amb el següent comentari i dibuix al blog de la Carme. És increïble. Us asseguro que no estava preparat.

6 comentaris:

Hada Isol ♥ ha dit...

Te felicito Jesús! Carme hizo un post maravilloso ,lo mereces! Que interesante es tu mundo,me gusta venir y saber que haces , que feliz estoy de conocerte!
Que lo pases genial mañana en Mont-roig!
Un abrazo enorme!

Assumpta ha dit...

Jejeje és molt, molt divertit quan passen aquestes casualitats :-))

Ei, el dibuix també molt bo, eh?

Striper ha dit...

Sort que nomes te vertigen i no li maraga anar en cotxe.

Carme Rosanas ha dit...

M'encanten les casualitats!
I els nous adeptes al Paint. Benvingut al Paint, però vigila que ho fas molt bé, i que no t'hi enganxis massa que no et prengui el temps d'escriure. Que em passi a mi encara però a tu no, eh?

Deric ha dit...

Carai, quin post que t'ha fet la Carme!

bajoqueta ha dit...

Pobre trapezista, jo crec que l'hauries de deixar descansar una mica. L'has fet treballar massa i igual et denúncia per fer-li fer tantes hores :)

Molt xuli lo dibuix de Carme, jo crec que teniu telepatia després de compartir tantes baranes.