07 de març 2009

More than words, d'Extreme

Els rockers també saben fer extraordinàries balades:

12 comentaris:

captaire ha dit...

De fet, crec que les millor balades les fan els grups més canyeros.

bajoqueta ha dit...

Com captaire penso lo mateix... Tenia un "cassette" gravat de balades de gent molt molt canyera i eren les millors.

Esta era de les meues preferides.

JJMiracle ha dit...

Genial per escoltar-la un dissabte al matí.

Anònim ha dit...

No t'ho creuràs! He estat buscant com una boja aquesta cançó...però que passava? que no sabia ni el nom!!! ho sento... però un dia d'aquest te la pispo.La necessito penjar d'una manera imperiosa al meu post... no t'enfadis eh? però es que la necessito com el pa que menjo!!! Gràcies per penjar-la... no saps lo agraïda que t'estic, ohhh!

merike ha dit...

Una decepció! Aquest vídeo no és per al meu país veure-hi! Em volen fora d'aquí! Bon cap de setmana!!

Assumpta ha dit...

Anava a dir el mateix que Captaire :-) algunes de les millors balades que he sentit mai són de grups de rock :-)

Bon dissabte!!!

Judit ha dit...

Aquesta cançó és molt especial per mi :)
Va ser la primera cançó que em va posar un noi que m'estimo moltíssim, i a part, va ser de les primeres cançons que vaig aprendre a tocar amb la guitarra.... m'ha transportat uns 8 anys enrere... quins records tant bonics!

Patrícia Montañés ha dit...

és una gran cançó!

Ferran Porta ha dit...

Doncs jo no tenia ni idea que Extreme fos una banda de rock, perquè em sembla que l'únic que he escoltat mai seu és... aquesta balada (que per cert, m'encanta).

Anònim ha dit...

És una cançó excel·lent! Molt bona pensada compartir-la amb els blocaires.

Kudifamily ha dit...

OooohhOOOoohhhhh, no saps com m'agrada aquesta cancço!!!!
M'has alegrat una tarda de dissabte de feina!!!

I coincideixo amb molts: les millors balades les fan els grups més rockers i heavies!!

Shalheira ha dit...

Molt bona, aquesta cançó, sempre m'ha agradat molt. Per cert, he fet un canvi de blog, la nova adreça és aquesta: http://contesdelcami.blogspot.com/