24 de juliol 2009

Dues propostes blocaires que m'omplen d'il·lusió

Em plau informar-vos de dues propostes blocaires que m'han fet molta il·lusió i que demostren l'esperit col·laboracionista i participatiu d'aquest món que estem creant entre tots i totes.
.
La primera proposta arriba del blog Des res, massa, que ens convida a crear anagrames a partir del títol del meu llibre Postres de músic. Gràcies Josep Maria. Val a dir que ell és el participant número 1 dels meus jocs literaris, amb 112 jocs encertats consecutivament.
.
D'altra banda, el blog Antaviana ha iniciat una nova sèrie de jocs en què cal reconèixer la identitat d'algun blocaire, amb una foto de la seva infantesa com a pista. Aquí teniu la primera identitat i, si us fa mandra jugar, la solució.
Gràcies, Roser.
.
Animeu-vos a participar. Coses com aquestes em carreguen d'il·lusió per a continuar tossudament.
I fa u nmoment acabo de descobrir aquesta guerxada que m'ha fet el company blocaire Salvador Macip.

4 comentaris:

assumpta ha dit...

Curioses i bones propostes.

Ja veus que d'il·lusió no te'n mancarà mai, i al compartir-la, no ens en faltarà a ningú!

Joana ha dit...

Quantes alegries ens proporcionen els blogs!
Propostes, jocs, descobertes...tot un món!
Bon estiu JM!

Josep M. Sansalvador ha dit...

Gràcies per donar a conèixer aquesta iniciativa. Espero rebre'n molts i molts. Animeu-vos !

Roser Caño Valls ha dit...

Gràcies a tu Jesús per fer possible aquest nou joc literari!

Una abraçada.