25 de novembre 2009

136è joc literari


Arriba el quart i últim joc literari del mes de novembre, on tinc el plaer de comptar amb la col·laboració de la Núria (o més ben dit, sóc jo qui col·laboro amb ella) i el seu blog Imatges i paraules, i més concretament de la seva secció Divendrinalles, on proposa enigmes literaris en imatges que avui, com a excepció, proposarà en dimecres a mitges amb mi. Moltes gràcies, Núria
.
El joc és senzill, simplement heu d'endevinar el llibre ( i també l'autor) que s'endevina amb les dues imatges que mostrem aquí i al seu blog.
.
Heu d'enviar la resposta a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, i obtindreu punts per al sorteig dels premis mensuals: un lot de llibres cedits i dedicats pels seus autors/es, i un altre lot de llibres guanyadors dels Premis Literaris Ciutat de Tarragona, dins de les activitats de la Tardor Literària.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs d'aquest mes és el l'1 de desembre.

7 comentaris:

Jesús Párraga ha dit...

Em sembla que ja ho sé. Ara envie la resposta...

Carme Rosanas ha dit...

Jo també m'ho penso que la sé!

McAbeu ha dit...

Jo també ja t'he enviat la solució d'aquest joc que, per ser exactes hauríem d'anomenar: "Dimecrinalla Literària", no?

núria ha dit...

De res, Jesús.

Isabel Barriel ha dit...

Ja està!
Isabel

Striper ha dit...

Per que dir el contrari jo no tinc ni idea ni se qui son aquestes de la foto, soc un desastre.

Josep M. Sansalvador ha dit...

Bona jugada !