27 de gener 2010

145è joc literari


El 145è joc literari serà especial, no tan sols perquè és l'últim del mes, sinó perquè està fet a mitges amb l'Arlequí que sortejarà entre una de les persones que participin en aquest joc amb un exemplar del seu llibre, A l'altra banda del riu, en motiu del seu aniversari. Felicitats!
Atès que el seu llibre és un recull de contes, i atesa la meva obstinada mania d'intentar viure del "cuento", res millor que proposar un joc sobre contistes. En aquest post trobareu dues preguntes sobre contistes, i al blog Antaviana, dues més:
.
1) Durant aquestes festes m'he regalat una recent edició de butxaca dels contes d'un autor nord-americà, mort el 1982, que va anar publicant a la revista The New Yorker. Qui és?
2) Al blog ja he comentat un recull de relats que, pel títol, podria semblar escrit per Rafa Nadal, però no, aquest amant dels contes i dels microcontes té molt menys cabell. Quin és el llibre i l'autor?
.
Heu d'enviar les quatre respostes a jesusimaite@gmail.com, juntament amb el nom i població si és el primer cop que participeu, i així aconseguireu (a més de participar al premi específic d'aquest joc) punts per als premis del mes.
.
El termini per a participar a qualsevol dels jocs del mes de gener acabarà el 2 de febrer.
Aquí podeu consultar el funcionament general dels jocs literaris.

3 comentaris:

McAbeu ha dit...

Ara mateix vaig cap allà i m'hi poso, m'agraden aquests Jocs a mitges. :-)

llum ha dit...

Uff! aquesta setmana vaig de bòlit, però a veure si m'hi poso abans del 2!

Striper ha dit...

Vaig a tope aquest dies pero em posare!!!