06 de gener 2010

Blocaire invisible


Seguint les instruccions dels organitzadors del Blocaire invisible d'enguany (quina feinada; gràcies i felicitats), aquí està el regal per al blocaire que m'ha tocat, N'hi ha que neixen estomacats ,que, per cert, no coneixia i del qual em faré seguidor a partir d'avui, per tal d'estar al dia de totes les coses que en treu suc (suc de tomaca, és clar), amb sentit de l'humor (al subtítol del blog hi diu: Bitàcola tomàtica per a tots els públics i públiques).

I què se li pot regalar a una tomaca?

Una mica de pebre per fer-ne suc? No cal, que ell/ella ja en gasta.
Li regalaré un haikú, que està de moda. Va per tut, tomacaire anònim/a:
.
Tomaca roja,
de poc suc no te'n falta.
Suco els teus mots.


D'altra banda, resulta que el meu blocaire invisible ha estat Mon, de La garrofa de Mont-roig. Em fa il·lusió perquè ens seguim des de fa molt de temps i ja ens coneixem personalment. El regal ha estat original, a través d'una eina que jo no coneixia, on tothom pot dir-hi la seva. Gràcies.

4 comentaris:

Mon ha dit...

caram vermell de timid aquest xiquet jejejej

Striper ha dit...

Buahhh jo encara no se qui es el meu!!!!

Elfreelang ha dit...

Ben trobat! i el tomàtec encara no l'ha vist? potser dorm....

Joan Recordà i Pellicer ha dit...

Molt ben trobat això de reure'n suc!

moltes gràcies Jesús per tenir aquest detall i ser un agitador de la xarxa com n'hi ha ben pocs!

una abraçada