14 de febrer 2010

Versant Una sortida digna; últimes hores

Faltes poques hores perquè s'acabi el termini que vaig fixar el 26 de gener, quan vaig proposar escriure poemes que incloguin l'expressió "una sortida digna", el títol del meu darrer recull de contes. No tan sols heu respost de forma generosa i entusiasta, sinó que heu batut rècords de participació de les diverses iniciatives que sorgeixen des d'aquest blog, amb 72 persones que han escrit poemes, com podeu veure a l'apunt on els recullo.
Entre totes aquestes persones sortejaré un exemplar d'Una sortida digna, tot i que l'autèntic premi serà formar part del proper recull que editarà Petròpolis, el tercer llibre que sorgeix d'aquest blog, després de Totes les baranes dels teus dits i Versos de tardor.
Gràcies.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Ostres, és ben bé que estic massa desconnectada. Em va passar per alt aquesta invitació "tan digna".
Llàstima! Llegirem els poemes...

Assumpta ha dit...

La veritat és que jo no m'hi veig capaç :-)