15 de març 2010

Lectura de contes a Tarragona


Aquest divendres 19 de març, a les 20.00 h, a la llibreria de la Rambla de Tarragona realitzaré un acte de lectura de relats, amb la col·laboració especial i molt agraïda del Grup de teatre Tebac, que interpretaran a la seva manera algun dels contes.

Serà un acte especial, perquè a Tarragona hi vaig estudiar durant set anys, perquè sovint passejava rambla amunt i avall aturant-me als aparadors de les llibreries, perquè a la llibreria de la Rambla vaig comprar per primer cop un llibre, jo sol, amb diners estalviats de la setmanada, perquè serà el meu primer dia del pare.

1 comentari:

Tonina ha dit...

Enhorabona. Fas una gran tasca educativa amb aquests nois i noies. A la fira del llibre en català de Palma vaig poder fullejar els teus llibres i els vaig trobar molt interessants. Vaig penjar una foto al blog on hi sortien.
Amb el teu permís t'enllaçaré per seguir-te.
Salutacions des de les Illes.