29 d’abril 2010

Jesús Moncada, Manuel Pérez Bonfill i Paul Auster

Dimarts va ser un dia tríplement literari.
A les 16.00 vaig gravar el programa de Tens un racó dalt del món dedicat a Jesús Moncada i que s'emetrà avui per primer cop.
A les 17.30 he rebut una classe particular a casa de l'escriptor i sempre professor, i recent Creu de Sant Jordi, Manuel Pérez Bonfill, que m'ha regalat un recull de contes d'un autor polonès, Slawomir Mrozek.
I a les 19.30, sessió del Club de Lectura de Tortosa amb Paul Auster i La nit de l'oracle.
Uf!

6 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Quina activitat, Jesús!

Per una part em fas una mica d'enveja, però penso... resistirà aquest ritme? :)

Cuida't, eh?

Òscar Roig i Carrera ha dit...

Llegeix-lo que és molt bo Slawomir Mrozeck!

Guillem ha dit...

remarco el comentari anterior

Allau ha dit...

Jo també: molt bo Mrozek!

Gabriel ha dit...

Molt bon regal el que et va fer el Sr Pérez Bonfill.
Una petició només:
Quan l'hagis llegit fes-nos cinc cèntims...
Estic segur que t'agradarà aquest autor. Em vaig llegir alguns relats curts en el seu dia i em va semblar molt original. Ironia pura i dura.
Un autor i una lectura molt recomenable!

bajoqueta ha dit...

He llegit ràpid i no me lligaven els tres noms jajajaja.

Per quan Paul Auster al teu programa? jajaja.

Osti vaig retrassada de programes ja m'he perdut alguns...