18 d’abril 2010

Solucions i guanyador del jocs literaris de març

Ja no me'n recordava d'anunciar el guanyador dels jocs literaris del mes de març, un conegut (tot i que anònim) blocaire, gran amic dels joc si els enigmes: el senyor McAbeu. Ja ha rebut el lot de llibres de Petròpolis
.
I les solucions dels jocs del mes passat són les següents:
.
150è joc literari: Hesse
151è joc literari: (podeu llegir les participacions que ja he rebut aquí)
152è joc literari: Vicent Andrés Estellés
153è joc literari: Cinc esgrafiats a la mateixa paret, i Cinc esbossos de possibles variacions melangioses, de Miquel Martí i Pol; i Quatre qüestions d'amor, de Joan F. Mira.
154è joc literari: Lletres ebrenques

4 comentaris:

Lucia Luna ha dit...

Esta bé no deixar de jugar :)
un peto amic meu
(T'enviaré una nova cara del món, que crec, t'agradara molt)

Assumpta ha dit...

Molt Honorable McAbeu ;-))

S'ho emporta tot, sempre... jajaja

Ui, parlant de cares del món, com diu Lucia Luna, fa ja bastant de temps que et vaig enviar una de molt bonica i molt neta, però no ha sortit :-(

McAbeu ha dit...

En Tibau ja sap que els Jocs Literaris s'han convertit en la meva primera "feina" dels dimecres al matí i encara que hi participo més pel Joc que pel premi, no puc negar que m'ha fet il·lusió que em toqués aquest, ja espero rebre ben aviat el meu lot de llibres serà un bon regal de Sant Jordi. :-)

I ASSUMPTA, que més voldria jo que emportar-m'ho tot i sempre. :-P

bajoqueta ha dit...

Moltes felicitats!