12 de maig 2010

Marató d'activitats el dia 15 de maig


Aquest dissabte, 15 de maig, tinc una autèntica marató d'activitats, i si esteu als voltants del barri de Sarrià de Barcelona o de Vilafranca del Penedès, em podreu venir a saludar, i fins i tot escoltar-me llegint algun dels meus contes.
.
- 13.00 h. Lectura de relats a la llibreria A peu de pàgina, al carrer Major de Sarrià, 50.
- 18.00 h. Lectura de relats a L'Escorxador, Vilafranca del Penedès, en un acte que promou l'Associació Lambrusca contra l'alzheimer.
- 19.00 h. Presentació del llibre Poetes a la xarxa, de diversos blocaires poetes, on també
col·laboro. L'Escorxador, Vilafranca del Penedès. Podeu llegir la notícia aquí.
.
Ja us explicaré aquest cúmul d'activitas i emocions.

3 comentaris:

La Meva Perdició ha dit...

M'apunto a la lectura al “A Peu de pàgina”
¿S'ha de portar la invitació que adjuntaves al mail?
Una abraçada ^_^

zel ha dit...

caram, i si descansessis una micona? I si poses pausa i et relaxes? Mira que no pares, eh?

petonassos!

Jordi Pijoan-López ha dit...

Llàstima que una vegada que puges per BCN no pugue anar-te a vore't. Tinc una festa del col·le de mon fill just lo mateix dia.
Que vaigue bé!