27 de juny 2010

Notícies del bookcrossing

Al mes de desembre vaig fer un alliberament massiu de 20 exemplars de Postres de músic a Tortosa. Un parell de persones em van dir llavors que n'havien trobat un. Diumenge passat vaig rebre notícia d'un altre. Una dona gran, que no té internet i parlava en castellà, em va trucar a casa (no sé d'on devia treure el tèlèfon). Em va explicar que havia trobat el llibre al carrer Cervantes, que no m'havia pogut trucar abans per problemes familiars que m'explicà breument , i que el llibre li havia agradat molt, i em va animar a continuar escrivint. No sap fins a quin punt.

4 comentaris:

GURMET ha dit...

Precioses histories del rondar de un llibre.

Carme Rosanas ha dit...

Em sembla genial que t'arribin notícies dels llibres deixats...

Jo l'acabo de llegir, també "Postres de músic" i tot i que no l'he trobat pas al carrer... també m'han agradat molt els contes i l'Epíleg per a qui vulgui aprofundir m'ha semblat genial!

Albanta ha dit...

Una idea estimulant i molt gratificant quan vas decobrint el destí de cada llibre.
Enhorabona i molt d'èxit.

Assumpta ha dit...

Ha de fer una il·lusió molt, molt gran... Me n'alegro molt :-)