11 d’agost 2010

Recordant jocs literaris

Aprofito l'ocació que aquest agost faig vacances de jocs literaris, per a recordar-ne algun d'especial.
Per exemple, el 25è joc literari , amb el poeta Vicent Garcia, el rector de Vallfogona, com a protagonista, que va obtenir bastant de ressò mediàtic per al meu jove blog, i que va representar una fita especial i una experiència molt interessant, ja que per a realitzar-lo vaig comptar amb la col·laboració de blogs d'arreu dels Països Catalans (Catalunya, La Franja, País Valencià, Andorra, Catalunya Nord, Illes Balears i l'Alguer). Han passat gairebé tres anys d'aquell joc, i ja és difícil seguir el rastre de les pistes necessàries, però m'agrada recordar-lo.

2 comentaris:

McAbeu ha dit...

A aquest no hi vaig poder jugar, l'octubre del 2007 faltava un any perquè jo obris el XAREL-10.

Així que m'ha fet gràcia intentar-ho i fer aquest viatge virtual que ens proposaves, per desgràcia 4 dels 7 blogs ja no hi són. Tot i així per les pistes que he vist als que encara aguanten i amb l'ajuda del Sr. Google he pogut descobrir l'autor i el text que hi vas amagar.

No el dic aquí per si de cas algun altre blogaire té ganes de jugar, només diré que m'ha fet gràcia descobrir que es tractava d'un sonet. :-))

Josep M. Sansalvador ha dit...

Va molt bé, aquest exercici de refresc de jocs passats. Així anem esperant el setembre, vejam que ens prepararàs a la nova temporada.