05 de setembre 2010

Els Germans Koala


Quan els programes de màxima audiència per a adults només busquen superficialitat, potser caldrà cercar profunditat a la programació infantil.

Fa uns setmanes em va sorprendre Bop Esponja; ara li toca el torn a la sèrie d'animació als Germans Koala. Al capítol que vaig veure, Mitxi, una dels personatges, té el desig de conèixer món, però es vol emportar el seu món amb ella (llit, tetera...). Massa equipatge. Hauria de deixar alguna cosa a terra, però quan intenta decidir de què es pot desprendre per al viatge, no se'n surt, ja comença a enyorar-ho.

2 comentaris:

Alyebard ha dit...

Benvingut al club!

bajoqueta ha dit...

De vegades fan coses tan dolentes a la tele que jo m'enganxo als dibuixos valen molt més la pena!

A mi m'encanta Pingu :)

I estos els vaig vore un ratet i em van agradar bastant.