25 de setembre 2010

Excursió a la Setmana del llibre i bookcrossing

Diumenge passat vaig fer una petita aventura turístico literària. Amb l'excusa de participar a la 28a Setmana del Llibre en Català, vaig comprar un bitllet d'anada i tornada a l'estació de França. Ja feia uns dos anys que no pujava en tren, i em feia il·lusió (em conformo amb poc, direu). Sempre aprofito el trajecte per a deixar-me gronxar, llegir, badar davant de possibles personatges...

A més, és el primer cop que baixava a l'Estació de França. Per a commemorar-ho, en arribar hi allibero dos llibres: Postres de músic i Una sortida digna.

El Parc de la Ciutadella és aprop, però vaig de cop a la carpa de la Setmana del Llibre en Català. Tenen exemplars dels meus llibres i els vaig a visitar, com si fossin fills que viuen fora de casa. I també em fa gràcia trobar llibres d'amics i amigues escriptors.
Després, passejada pel Parlament, pel Parc de la Ciutadella, bany de sol i fauna urbana. Em passo força estona assegut contemplant. Bon ambient.

A les 18.00, em toca fer la xerrada sobre la Blogosfera, al costat del cafè del Drac. No ens enganyem, pocs assistents. La intenció és bona, però potser seria millor fer aquesta mena de xerrades a l'interior de la carpa, plena de gent passejant i mirant. Vells amics coneguts de la blogosfera em fan costat. I també en coneixo personalment de nous.

En acabar marxo de pressa per a agafar el tren de les set. Vull trobar el xiquet despert encara, que ja l'enyoro.

A la nit miro el correu. Algú m'informa que ha trobat un dels llibres a l'estació de França i que ha fet cap a Tarragona.
Els grans viatges no necessiten grans distàncies.


1 comentari:

Brian ha dit...

Ai, pos, ja pots esperar el primer viatge en tren amb Marc :)
Els trens, malgrat els intents de RENFE, encara tenen una magia especial ..... i no serà l'ultim cop que baixes a França (una de les meves estacions favorites) si t'animes amb Marc, està a només un minut del Zoo com hauras vist :)