26 d’octubre 2010

Estrella Ramon a Tens un racó dalt del món


Estrella Ramon serà la convidada aquest dimecres 27 d'octubre, a les 21.00, a Tens un racó dalt del món i amb ella celebrarem el programa número 25.

Precisament vaig conèixer l'Estrella gràcies a una entrevista que vaig veure a l'antic Canal 21, i em va agradar tant el seu tarannà que de seguida m'hi vaig posar en contacte per a conèixer-la en persona. Es tracta d'una de les autores de les Terres de l'Ebre amb més prestigi, amb més bagatge al seu darrere (vint-i-quatre publicacions a hores d'ara), tot i que pel fet de treballar bàsicament en literatura infantil i juvenil no sigui tan coniguda com mereix.

Parlarem dels seus darrers llibres, dels seus projectes, de les particularitats de la literatura infantil (tot i que a caps dels dos ens agraden les etiquetes i considerem que els seus llibres són aptes i recomanables per a totes les edats), i al final ens explicarà un conte.
.
El programa es pot veure dimecres a les 21.00 pel Canal 21 o en properes repeticions durant la setmana. També es pot veure per Internet a la mateixa hora a la secció Directe i, més tard, a la secció de Programes de la web de TEVEON.
La propera setmana, Cinta Arasa serà la convidada del programa.