22 de novembre 2010

Esperança

Fragment del conte, "Esperança", escrit l'any 2000 i inclòs al recull Tens un racó dalt del món i que podeu llegir sencer en aquest enllaç.
.
Després de cinc anys i vuitanta-cinc mil quilòmetres tenia per fi la meva oportunitat. No és que me n’alegri de la desgràcia dels demés, ni molt menys que la desitgi, però quan vaig sentir aquell pum crac crac crac crac… se’m barrejaren tota mena de sentiments pel meu dintre, disparant-se’m la pressió per un instant. Per un moment vaig creure que jo també petaria de l’emoció, i que l’oportunitat tant temps esperada se m’escaparia d’entre els dits, com el fum d’una estufa de clofolles d’avellana.

2 comentaris:

Cèlia ha dit...

Recordo el conte d'haver-lo llegit al llibre i també recordo les clofolles d'aumetlla...

Pakiba ha dit...

Grácias hara mateix vaig allegirlo.