10 de novembre 2010

Esteban Martín a Tens un racó dalt del món


Aquest dimecres 10 de novembre, a les 21.00, conversaré amb Esteban Martín al programa de Tens un racó dalt del món.
Val a dir que quan em van proposar fer aquest programa, una de les primeres persones amb qui vaig pensar fou l'Esteban, ja que la idea que vaig tenir des d'un principi era, en part, traslladar a la pantalla les converses que porto amb escriptors i escriptores amics. I un d'ells és l'Esteban, amb qui sovint improvisem una petita tertúlia literària a la porta de l'Ajuntament, mentre espera la seva dona, o en llibreries, biblioteques o altres llocs de perdició que sovintegem tots dos. De fet, quan el vaig trucar per a concretar l'entrevista, em va dir baixet que no podia parlar gaire perquè estava a la biblioteca; no falla.
Durant el programa comentarem la seva faceta com a editor (fa uns anys va fundar l'editorial Littera Books), com a lector empedreït, i com a escriptor. Especialment parlarem del seu darrer llibre El pintor d'ombres, traduït ja a molts idiomes (a la foto, estem amb l'edició holandesa i japonesa; no hem detectat faltes d'ortografia greus).
El llibre, el viag comentar fa uns dies al blog.
El programa es pot veure dimecres a les 21.00 pel Canal 21 o en properes repeticions durant la setmana. També es pot veure per Internet a la mateixa hora a la secció Directe i, més tard, a la secció de Programes de la web de TEVEON.

3 comentaris:

llum ha dit...

Això de fer 'jotes' em fa molta gràcia però només em surten versos octosil·làbics!!!!!!!!!

llum ha dit...

Ho sento, m'he equivocat de missatge :((((((((((((((((

Octavi Serret ha dit...

Esteban Martín i el seu Pintor de Sombras...un grand llibre per un grand autor!