17 de novembre 2010

Montse Castellà a Tens un racó dalt del món


Aquest dimecres 17 de novembre, a les 21.00, conversaré amb la cantautora Montse Castellà al programa de Tens un racó dalt del món.

Música i literatura caminen sovint de la mà, però la presència de la Montse al programa es deu sobretot al disc i l'espectacle L'escriptor inexistent que va crear a proposta de la Fira del llibre ebrenc, i en el qual va composar diverses cançons amb una mena de collage de lletres de diversos autors.

Coma mostra, durant el programa escoltarem dos petits fragments de les cançons És com un miracle i M'han obligat a sentir enyorament.
El programa es pot veure dimecres a les 21.00 pel Canal 21 o en properes repeticions durant la setmana. També es pot veure per Internet a la mateixa hora a la secció Directe i, més tard, a la secció de Programes de la web de TEVEON.

2 comentaris:

Guspira ha dit...

La vaig veure actuar en la presentació del llibre de Josep Bo i em va agradar molt.
Que vagi molt bé! Esteu a punt de començar!

Criticartt ha dit...

Eiiiiii!!!! que sóc la seguidora 400 del teu blog!!!! quina ilu!!!!!!!! i això que ja fa temps que em pensava que estava dins del grup!!!! Felicitats, m'encanta el teu blog