17 de març 2011

Ploure



"Quan plou amable la roba estesa no s’enfada, perquè les gotes fan pessigolles als llençols i un mocador de butxaca protesta perquè la pluja el discrimina: només l’han tocat tres gotes! Algú, amb no gaire bona vista, ha d’obrir la finestra i treure la mà per assegurar-se que plou. Els paraigües caminen tranquils, sense por que un cop de vent els giri de l’inrevés."
.

Fragment del conte "Ploure", inclòs a I un cop de vent els despentina.

Mònica Ràfols ha creat la il·lustració expressament per a aquest fragment de conte, cosa que li agraeixo infinitament. Properament, més dibuixos i fotos il·lustraran més fragments.

7 comentaris:

Jordi Guerola ha dit...

M´agrada molt l´expressió : "quan plou amable", la majoria de vegades la natura és la nostra amiga.

Assur ha dit...

Aquest fragment -i bé saps que no sóc cap afalgador- és molt i molt engrescador.

L'enhorabona per la publicació, pel disseny de la coberta (que bé està treballant Cossetània!) i a la Monica Ràfols per la preciosa il·lutració "a la carta".

Una abraçada.

jomateixa ha dit...

Preciós
el tinc pendent per llegir...

jo no sé ballar ha dit...

la pluja d'aquests dies més que amable ha estat quantiosa...

La Meva Perdició ha dit...

M'agrada la personificació que en fas dels diversos elements (la roba estesa, el mocador, els paraigües) trobo que transmeten una atmosfera confortable.

Mònica Ràfols ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Mònica Ràfols ha dit...

Moltes gràcies Jesús!
M'ha agradat molt il.lustrar-lo!
Felicitats pel llibre!