17 d’abril 2011

You never walk alone


Aquest dilluns, 18 d'abril, del costat d'Ignasi Revés, presentarem I un cop de vent els despentina al Centre de Lectura de Reus, a les 20.00 h. Una hora abans, signaré exemplars a la llibreria Abacus a la Raval de Santa Anna.


Precisament d'Ignasi Revés és aquesta foto robada durant la V Fira Literària Joan Cid i Mulet d'ahir, que ja us comentaré. M'agrada la foto i m'emociona el subtítol que Ignasi li va posar al penjar-la al facebook: You never walk allone.


Sovint m'embolico en organitzar activitats com la Trobada d'autors/es dels Països Catalans de dissabte passat, o la Jornada Literària de Cornudella de Montsant, i sempre miro de cercar la complicitat de companys i companyes de lletres que normalment em fan costat. Potser algú pensarà que no compensa el gran o petit esforç que tot plegat representa, la inversió de temps que podria dedicar a coses més rentables com preparar-me oposicions, escriure una novel·la amb templers, o fer quinieles. Però sempre hi ha algú altre que fa un gest senzill, que et posa la mà a l'espatlla i et diu gràcies, que et dedica paraules sinceres i emocionades.


I never walk alone.


Gràcies.


3 comentaris:

Assumpta ha dit...

La foto és molt xula i el títol, tan musical, li queda perfecta :-)

I res... que visc a Reus i vaig tot sovint a l'Abacus... i demà em resultarà absolutament impossible anar-hi :-( doncs essent ja Setmana Santa tinc dues coses fixades des de fa temps a la Parròquia... la primera a les sis és una reunió de la Revista... i la segona a les vuit, i ja veig que ambdues "s'enllaçaran"...

Joana ha dit...

Que vagi tot molt bé! T'esperem a Girona :)))

Fede Cortes ha dit...

El títol està molt ben trobat. No només per la foto, també pel missatge que dóna.
De tota manera crec que avui no hi podré ser.