18 de setembre 2011

Els dies a les mans, de Santi Borrell

Els dies a les mans, és el recull de quasi una vida de versos de Santi Borrell, poemes on l'amor i el dolor s'agafen de les mans, reflexions cap a dins i cap enfora, teràpia a base de paraules contra el desamor. Més que comentar-los, els versos és millor llegir-los, escoltar-los:


"Després de tants anys de silenci,
la teva mirada encara em fa mal."

"Fa temps
que veig el teu somni
dibuixat a la paret."

"M'has deixat com una mà que tanca una flor."

"Encara recordo aquelles paraules
que no em vas dir."

"La teva mirada
és un paisatge
que parla del primer camí,
el camí que va fer l'Home
per anar a la font."

"Passa'm els somnis
i canviaré el temps."
.
Amb Santi Borrell comentarem aquest llibre al programa Tens un racó dalt del món, a Canal 21, el proper 21 de setembre, així com el poemari col·lectiu Poesia a la frontera, de march Editor, que ell ha coordinat, amb la participació de 91 autors/es, molts ebrencs.

1 comentari:

Gemma Sara ha dit...

M'ha agradat molt "Encara recordo aquelles paraules que no em vas dir". És ben bé això, de vegades.