07 de març 2012

237è joc literari (A Joaquim Muntañola)

Aquesta setmana ha mort el dibuixant Joaquim Muntañola. Només escoltar el seu cognom al Telenotícies, la meva memòria ha viatjat a la infantesa i he recordat aquelles pàgines dels TBOs que tant em van acompanyar, que em van omplir de somriures, d'imaginació, que conservo com un tresor en un bagul de casa de mons pares, a Cornudella. Com a etern agraïment, li dedico el joc literari d'avui, i us demano que us inspireu en algun dels seus dibuixos per a escriure algun text. Potser, fins i tot, podeu fotografiar algun TBO de quan ereu petits.


4 comentaris:

cantireta ha dit...

Aquí http://www.tebeosfera.com/autores/m/
he trobat una pàgina de ninotaires molt xula. Aviat m'hi poso. Abraçada!

Josep M. Sansalvador ha dit...

Jo ho hauré de deixar pel cap de setmana, però aquesta setmana no fallaré. Salut!

jomateixa ha dit...

ui sí, quins records. L'avia sempre em portava TBOs de regal i els esperava amb candeletes!!

pepi ha dit...

El TBO el llegia de tant en tant, quins records...