02 de novembre 2012

Llibres a l'aparador

Fa uns mesos vaig iniciar una campanya a botigues de Tortosa per tal de decorar els aparadors amb llibres, com podeu veure en aquest enllaç.
Jo oferia els llibres els les botigues, i la resposta quan els feia la proposta fou molt diversa: des de l'entusiasme al no rotund, passant per un gran desert d'indiferència. Per manca de temps i energia ho vaig deixar córrer.
Però avui, he tingut l'alegria de comprovar que la sabateria Chicuelos ha decidit decorar el seu aparador amb llibres, i sense que sigui Sant Jordi ni res, que els llibres existeixen tot l'any. A veure si altres establiments copien la idea. Jo ofereixo el meu suport i regalo l'humil aparador del meu blog per a fer-me'n ressò.

2 comentaris:

Júlia ha dit...

http://www.llegirencasdincendi.es/2012/11/i-un-cop-de-vent-els-despentina-jesus-m-tibau-cossetania/

Xavier V. Inglada ha dit...

HOLA JESÚS, sé que t'agrada el bookcrossing però no em pensava que es podia portar a límits tant creatius, felicitats. Jo també gestiono un projecte d'intercanvi de llibres a Vilafranca del Penedès, potser t'interessa. http://segonavida.wordpress.com/