22 d’abril 2013

Degustació de contes i vins de Cornudella de Montsant a Tortosa

Fa temps que penso que cal treure els llibres de les biblioteques i les llibreries, i fer actes literaris a altres espais. Els propers dies encetaré un nou local a qui agraeixo l'entusiasme que van manifestar quan els vaig proposar la idea, ja que no sempre és així. Es tracta del restaurat Rosa dels vins, del carrer de la Rosa de Tortosa.
La idea em va sorgir en veure que en aquest local hi venen tota la varietat de de vins del Celler Cooperatiu de Cornudella de Montsant, el meu poble.
Per tot això, els dies 19 i 23 d'abril, a les 19.00 hores, hi faré una lectura de contes ambientats a Cornudella, amb la intenció que els assistents puguin assaborir, al mateix temps, vins del meu poble, D.O. Montsant.
Que jo m'ho passaré bé, està assegurat; us convido a compartir un d'aquests vespres que, espero, no seran els últims.