28 d’abril 2013

El primer Sant Jordi

Aquest passat Sant Jordi ha estat tranquil, almenys pel que fa referència a signatura de llibres. L'endemà molta gent em preguntava si em feia mal la mà de signar, i jo els contestava que la mà, no, els peus, perquè m'he dedicat més a anar a munt i avall (a l'Escola de Ferreries, al restaurant Rosa dels Vincs...) que a signar llibres. Això ja era previsible, atesa la davallada de venda, que enguany no tinc cap novetat i que la meva "clientela" habitual ja té els llibres.
Però la jornada no ha estat exempta de moments entranyables, com la dedicatòria que uns pares m'han demanat per a la seva filla Ona, el seu primer dia de Sant Jordi.
A la foto, amb la directora de la Biblioteca a la taula de signatura.

1 comentari:

Josep Lázaro ha dit...

Ja està bé, que també descansi el sentit prolífic. Segur que en vindran més de novetats.

Salut...