17 de desembre 2013

Contes i xocolata a Tortosa

Com ja vaig anunciar fa uns dies, el passat dissabte vaig realitzar una activitat molt llépola, seguint amb la línia de fer més propers els llibres, de treure'ls de les llibreries i les biblioteques. fa uns mesos, per exemple, vaig llegir contes al restaurant La rosa dels vents.
Després d'haver vist la pàgina al facebook de Xocolates CREO, vaig tenir el desig de fer una lectura dels meus contes a la seva fàbrica, i unir dues de les meves passions: la literatura i el xocolate. Xocolates CREO és una marca única ja a Catalunya, pel seu sabor, per la seva autenticitat, per la forma tradicional d'elaborar-se. Quan em vaig posar en contacte amb el seu propietari, Xavier Benet, em va contestar de seguida i de forma entusiasta, i vam organitzar aquesta visita guiada arrodonida amb la lectura d'uns contes.
L'espai és limitat, i vam sol·licitar que la gent ens avisés abans de vindre. L'èxit ha superat les expectatives, i segurament repetirem l'activitat els propers mesos, amb la qual cosa, us demano que qui estigui interessat es posi en contacte amb mi.
Només entrar a la fàbrica, tothom va fer referència, amb un somriure als llavis, a l'olor que ens rebia.
Els assistents escoltaren amb atenció les explicacions del Xavier, i no era difícil, perquè se li notava la passió i l'orgull amb què viu la seva feina; i escoltar gent així sempre és un plaer.
Vam tastar xocolate pur, vam aprendre què és el sucre impalpable.
Per acabar, vaig llegir una selecció de contes, procurant que no desentonessin en la dolçor del moment.
Tornaré a la fàbrica CREO, segur, i des d'aquí m'ofereixo per fer activitats d'aquesta mena a altres llocs d'interès.
 Més imatges en aquest àlbum.