07 de gener 2014

El portal de les lletres catalanes

El Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, a través de la Institució de les Lletres Catalanes han engegat El portal de les lletres catalanes amb l’objectiu de veure i visibilitzar la literatura catalana.
Aquest portal reagrupa, redefineix i crea diversos projectes dins de l'àmbit de la literatura catalana.
Per exemple, el programa que fins ara es deia Al vostre gust, que facilita la presència d'escriptors/es a clubs de lectura, biblioteques, etc, ara es diu Lletres en viu.És un programa que conec, gràcies al qual he pogut convidar mols autors al Club de Lectura de Tortosa, i jo mateix he estat l'escriptor convidat en clubs d'arreu de Catalunya.
També trobareu el programa Lletres a les aules (abans Itineraris de lectura), un dels meus preferits, que m'ha permès visitar diversos centres d'ensenyament.
També trobareu la base de dades Qui és qui, amb 2260 autors/es (hi trobareu la meva fitxa), la comunitat literària Què llegeixes?, diverses plataformes a xarxes socials ...
També la novetat Escriptors de capçalera, on em plaurà participar de la mà de la Biblioteca Marcel·lí Domingo.
I més coses que us animo a descobrir.


1 comentari:

caterina ha dit...

Li he pegat una ullada a la web i és molt interessant. La desconeixia. Molt útil! Gràcies per descobrir-nos-la :)