12 de juliol 2016

reptes literaris, jocs, nanocontes i sofàs


La setmana passada vaig presentar el meu nou llibre No és la derrota, sinó el vent, a la llibreria de La Rambla de Tarragona, com ja vaig explicar fa uns dies.
En finalitzar l'acte, Francesc Valls Calçada em va llançar un repte, improvisar un nacoconte. L'escriptora Conxita Jiménez, li va donar una nova volta al repte, i va proposar que el sofà des d'on es fan totes les presentacions a la llibreria, en fos el protagonista. I el músic Jesús Fusté, per a fer-ho més fàcil o més difícil, va demanar que el nanoconte tingués deu paraules.
I un repte així, per triplicat, no el puc deixar sense resposta, i aquí està el nanocote en fomrat d'anunci per paraules:
.
Tapissat de paraules regalo emocions sobre paper. Raó :La Rambla.
.
I aquest repte, m'ha fet recordar els Jocs literaris que he proposat des d'aquest blog durant tants anys. Per tant, ara sou vosaltres qui heu d'acceptar el repte d'escriure un nanoconte de 10 paraules sobre un sofà.