30 de desembre 2016

Punt i a part al Taller d'Art de Cinta Dalmau



Acaba l’any amb la cloenda del Taller d’Art de Cinta Dalmau a Tortosa, que posa punt i a part a una iniciativa privada que amb entusiasme ha contribuït a revitalitzar el nucli antic de Tortosa i oferir el seu espai per a exposar tota mena d’obres d’art i fer activitats culturals.
Durant aquests 10 anys i he participat alguna vegada, fent lectures de textos meus o d’altres.
Albino Tena ha estat l’encarregat de cloure aquest període (que segur que tindrà continuïtat d’una manera o altra, segons ja ens ha infomrat la mateixa Cinta Dalmau) amb un petit concert, i atesa la nostra bona complicitat, m’ha convidat a llegir alguna cosa mentre m’acompanyava, improvisadament, a la guitarra. He llegit un dels meus poemespreferits de Gerard Vergés, un parell dels inclosos al recent Premi Terres de Fang.
Punt i a part que esperem que no sigui llarg, perquè necessitem d’espais i d’entusiasmes com el que ens regala la Cinta.
Gràcies per aquests deu anys.

(Fotos del sempre atent Joan Panisello)
Curiosament, al fons de les fotos, es veu un text de Zoraida Burgos que es titula Interconnexions. Això és el que ha passat al Taller aquests 10 anys, i el que m'uneix a l'Albino.